Author Topic: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia  (Read 2005 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline fiedaRanggi

  • BinTang^Popular
  • ***
  • Posts: 10,536
  • Karma: 0
  • Gender: Female
List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« on: 29 Aug, 2013, 02:29 PM »
ni senarai yg KDN keluarkan....

kan....3 line pun masuk sekali.....

1) Geng 04
2) Geng 08
3) Double 7
4) Tiga Line   :P
5) Geng 30
6) Geng 38
7) Geng 24
 Geng 18
9) Geng 36
10) Geng 21
11) Ang Soon Thong
12) Wah Kee
13) Sio Sam Ong
14) PNEH
15) Hong Hong San
16) Hai San
17) Sin Ang Bin
18) New Cell 20
19) Jit It Hai
20) Sio Koon Tong
21) Gee Lam Kor
22) Gee Ah Eng
23) Loh Kuan
24) Tiang Yee Tong
25) Geng Leng Hor
26) Geng 35
27) Geng 303
28) Geng Satu Hati
29) ATAP
30) Hung Ann
31) Sui Yup
32) Otai
33) Borneo Red EMP
34) Ah Ngau
35) Batu Tiga
36) Ah Feng
37) Batu 10
38) Sibu Ti
39) Ah Seng
40) Ah Chin
41) Lee Lung
42) Lo Han
43) Sg Merah
44) Sg Badut
45) Ting Ching Lee
46) Tua Cak Lee
47) Teksi Station
48) Pintu Merah
49) Krokop.

Offline shanaz

  • Selebriti
  • **
  • Posts: 4,682
  • Karma: 1
  • Gender: Female
  • hanya Allah yang tahu
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #1 on: 29 Aug, 2013, 02:32 PM »
banyaknya kongsi gelap.....
Jika rasa kecewa, alihkan pandangan ke arah SUNGAI, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu yang menghalangnya. Dan jika rasa sedih, alihkan pandangan ke arah LANGIT, sedarlah dan sentiasa ingatlah bahawa Allah sentiasa bersamamu.

Offline cerelac lilac

  • Selebriti
  • **
  • Posts: 3,768
  • Karma: 0
  • Gender: Female
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #2 on: 29 Aug, 2013, 02:32 PM »
mak aihhh!! BANYAKNYA GENG

bertambah susah hatiku ini :(
BE ALL YOU CAN BE!!

Offline shanaz

  • Selebriti
  • **
  • Posts: 4,682
  • Karma: 1
  • Gender: Female
  • hanya Allah yang tahu
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #3 on: 29 Aug, 2013, 02:37 PM »
dimonopoli oleh kaum ciner...
Jika rasa kecewa, alihkan pandangan ke arah SUNGAI, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu yang menghalangnya. Dan jika rasa sedih, alihkan pandangan ke arah LANGIT, sedarlah dan sentiasa ingatlah bahawa Allah sentiasa bersamamu.

Offline kacak

  • BinTang^Popular
  • ***
  • Posts: 19,415
  • Karma: 9
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #4 on: 29 Aug, 2013, 02:37 PM »
dimonopoli oleh kaum ciner...

yelah ...kaum cina kan hidup didiskriminasi kat mesia ni

disekat macam2 ,....

Offline fiedaRanggi

  • BinTang^Popular
  • ***
  • Posts: 10,536
  • Karma: 0
  • Gender: Female
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #5 on: 29 Aug, 2013, 02:38 PM »
aku rasa geng yg ke-49 tu...mesti based kt miri...
kt miri ader tmpat nama 'krokop'..... ;D

Offline cerelac lilac

  • Selebriti
  • **
  • Posts: 3,768
  • Karma: 0
  • Gender: Female
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #6 on: 29 Aug, 2013, 02:43 PM »
geng satu hati??  macam tajuk lagu

geng pintu merah... pintu lead ke mana? :P dah habis garanglah nama ni? ???
BE ALL YOU CAN BE!!

Offline kacak

  • BinTang^Popular
  • ***
  • Posts: 19,415
  • Karma: 9
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #7 on: 29 Aug, 2013, 02:53 PM »
teksi station tu ...anggotanya peandu teksi ke? heheheh

Offline lynnJB

  • Artis^Bintang
  • ****
  • Posts: 8,190
  • Karma: 0
  • Gender: Female
  • BERDUA itu baik.. SENDIRI; jauh lebih baik..
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #8 on: 29 Aug, 2013, 02:57 PM »
ada satu geng lupa masuk senarai..

50) gengnam style :D
" i got both feet on the ground "

Offline lynnJB

  • Artis^Bintang
  • ****
  • Posts: 8,190
  • Karma: 0
  • Gender: Female
  • BERDUA itu baik.. SENDIRI; jauh lebih baik..
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #9 on: 29 Aug, 2013, 02:59 PM »
geng nomo 34 tu.. utk member yg baru dpt awek.. derang form satu geng.. angau...
" i got both feet on the ground "

Offline fiedaRanggi

  • BinTang^Popular
  • ***
  • Posts: 10,536
  • Karma: 0
  • Gender: Female
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #10 on: 29 Aug, 2013, 03:04 PM »
Amaran Polis:Jika anda ternmpak tanda
pelik diluar pintu masuk rumah anda,
sila padam secepat mungkin, berhati2 di
sekeliling anda waktu masuk & keluar
rumah. Berikut senarai maksud tanda :

1)“+ -”:Ada org di rumah waktu siang;
malam xde org(kalau tanda opposite
sebaliknya le.)

2)“⊙”:tinggal sorang atau menyewa.

3)“...” : famili bertiga. 4)“√”:pernah
pecah masuk.

5)“☆”:target.

6)“Χ” : bukan target.

Safety first.
Sampaikan pd saudara mara dan
kengkawan.. — di IPD Kulaijaya.

ni....nk credit to lynnjb nyer fb....

thanks lynn.... :-* :-*

Offline miami

  • Artis
  • *
  • Posts: 1,774
  • Karma: 0
  • Gender: Female
  • ingat Allah, hati tenang!!
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #11 on: 29 Aug, 2013, 03:08 PM »
geng bernombor tu, kena Q ker utk dpt nombor????
"jika tak dapat apa yg kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat dan bersyukurlah dgn apa yang kita ada"

Offline xc90

  • Artis
  • *
  • Posts: 1,225
  • Karma: 0
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #12 on: 29 Aug, 2013, 03:10 PM »
aku tertanya gak.... apa kita ni... the public... expect to do with this list? how is this list going to help us? geng2 ni ada chop logo atau nama geng kat dahi masing2 ke?
apa tujuan sebenar KDN publist nist ni?


adakah KDN nak kita ni semua jd polis bantuan?
aku tak faham apa kegunaan list ni utk orang awam mcm aku ni... tolong explain please. :-\

Offline lynnJB

  • Artis^Bintang
  • ****
  • Posts: 8,190
  • Karma: 0
  • Gender: Female
  • BERDUA itu baik.. SENDIRI; jauh lebih baik..
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #13 on: 29 Aug, 2013, 03:12 PM »
sesama fieda ranggi.. derang msh guna cara ali baba hehehe..
" i got both feet on the ground "

Offline CipoTEt

  • Artis^Bintang
  • ****
  • Posts: 9,022
  • Karma: 0
  • Gender: Male
Re: List Geng2 Kongsi Gelap Kt Msia
« Reply #14 on: 29 Aug, 2013, 03:14 PM »
aku tertanya gak.... apa kita ni... the public... expect to do with this list? how is this list going to help us? geng2 ni ada chop logo atau nama geng kat dahi masing2 ke?
apa tujuan sebenar KDN publist nist ni?


adakah KDN nak kita ni semua jd polis bantuan?
aku tak faham apa kegunaan list ni utk orang awam mcm aku ni... tolong explain please. :-\
jika ko bukak perniagaan seperti bukak kedai nak meniaga ke
mereka akan datang tiap2 bulan mintak wang perlindungan
so kalo tau kongsi gelap dari mana
bleh buat repot
“Sekiranya beginilah caranya Allah nak ampunkan dosa aku, alangkah ringan-nya penderitaan ini...dan apabila beginilah caranya Allah nak selamatkan aku dari azab api neraka dan masukkan aku ke dalam shurga yang kekal abadi, alangkah 'indah-nya' penderitaan ini..."