Author Topic: pengantin muda di Kulim. isteri 12 tahun, suami 19 tahun.  (Read 2134 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline twinkle

  • Super^Star
  • *****
  • Posts: 34,550
  • Karma: 12
  • Gender: Female
Re: pengantin muda di Kulim. isteri 12 tahun, suami 19 tahun.
« Reply #75 on: 28 Nov, 2012, 10:21 AM »
bapak dia terpaksa bg dia kawen sbb dia lari ikut budak laki tu dan tak nak balik rumah. kesian kat mak bapak dia. tp its the right decision lah. bg je kawen.

klu dh gini mmg bagi kawen jela
utk selamatkn keadaan dr fitnah dan maksiat
Pray:Eat:Love

Offline ding

  • ~:Lagenda:~
  • ***
  • Posts: 153,351
  • Karma: 14
  • Gender: Male
  • somewhere i dun belong
Re: pengantin muda di Kulim. isteri 12 tahun, suami 19 tahun.
« Reply #76 on: 28 Nov, 2012, 11:24 AM »
kira dah selamat ler tu. sebab dah kawen.

Offline pixel

  • Artis
  • *
  • Posts: 1,769
  • Karma: 1
Re: pengantin muda di Kulim. isteri 12 tahun, suami 19 tahun.
« Reply #77 on: 28 Nov, 2012, 11:27 AM »
Semoga jodoh depa berpanjangan hingga ke akhir hayat. Ni kalau dapat anak, anak dah macam adik jer hihi.

Offline shanaz

  • Selebriti
  • **
  • Posts: 4,681
  • Karma: 1
  • Gender: Female
  • hanya Allah yang tahu
Re: pengantin muda di Kulim. isteri 12 tahun, suami 19 tahun.
« Reply #78 on: 28 Nov, 2012, 11:28 AM »
laki cepat puas kalo kawin awal
macam sepupu laki kawin umo 19 ...umo 29 dah tambah cawangan baru...lani ura2 nak tambah lg cawangan... ;D
Jika rasa kecewa, alihkan pandangan ke arah SUNGAI, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu yang menghalangnya. Dan jika rasa sedih, alihkan pandangan ke arah LANGIT, sedarlah dan sentiasa ingatlah bahawa Allah sentiasa bersamamu.

Offline ding

  • ~:Lagenda:~
  • ***
  • Posts: 153,351
  • Karma: 14
  • Gender: Male
  • somewhere i dun belong
Re: pengantin muda di Kulim. isteri 12 tahun, suami 19 tahun.
« Reply #79 on: 28 Nov, 2012, 11:29 AM »
so budak 12 tahun tu bakal dapat madu ler nanti. cepat dapat payung emas ni.